به رنگ آسمان دست نوشته های یک خبرنگار

دست نوشته های کم و بیش روزانه من

به رنگ آسمان دست نوشته های یک خبرنگار

دست نوشته های کم و بیش روزانه من

دوباره سلام

پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۵۲ ق.ظ

یه سلام گرم و صمیمی خدمت همه دوستان خواهران و برادران محترمی که خواننده وبلاگم بودند. بعد از روزهای طولانی و شاید بیشتر از یکسال مجددا به فضای مجازی برگشتم با این تفاوت که الان به جای خبرنگار مادر هستم و رسالتی بس عظیم بر دوش دارم. پسرم نه ماهه هست و اسمش هم اقاجواد گل گلاب هست.


425421313_111823.jpg

  به وبلاگ دوستان حتما سر میزنم و خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید. منتظر نظرات خوبتون هستم. یاعلی

  • باران ***

نظرات  (۱)

  • ژله پرتقالی
  • در کنار خانواده شاد و خوشبخت باشین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی