به رنگ آسمان دست نوشته های یک خبرنگار

دست نوشته های کم و بیش روزانه من

به رنگ آسمان دست نوشته های یک خبرنگار

دست نوشته های کم و بیش روزانه من

بهار آمد

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۸ ق.ظ
به رنگ آسمان دست نوشته های یک خبرنگار - بهار آمد

یک شاخهرز قرمزکافیست تا به سویبهارگام برداریم و یک ساقه لرزان سبزه کافیست تا دوباره شور زندگی در وجودمان جوانه زند. عطر و بوی یکسیب قرمزکافیست تا دوبارهفرشتگانسرمست و بازیگوش در هوای بهار نفس بکشند.


 

یکماهی قرمزبازیگوش که دور تنگ می دود، کافیست تا آمدن بهار را نوید دهد. به تقویمم که نگاه می کنم می بینم که بهار لبخند زنان می آید، انگار هیچ دیواری نمی تواند مانع رسیدن بهار سبز و جاودان شود.


 

بهار لبخند زنان و زیرکانه از لب دیوار سرک کشید و با لبخند به انتظار سبزمان، چادر سبز و پر شکوفه اش را در شهر پهن می کند. بهار آمد تا لبخند های مصنوعی، عشق های انتزاعی را دور بریزیم و چشم ها را بشوییم و جور دیگر به جهان و زندگی لبخند بزنیم.

 

 

بهار که آمد، وقت آن رسید که لبخندهای سرد و مصنوعی و نگاه های یخ زده را دور بریزیم، بهار آمد و گرما را به قلب های ما هدیه می کرد، آنقدر قلبمان گرم شد که دیگر بدون خجالت می گوییم"دلم برایت تنگ شده بود".

 

 

یک رشته از سبزه دلنشین بهاری کافیست تا هم خانواده بهار شویم و عطر و بوی دل انگیز باغچه و سبزه زارها را حفظ کنیم.


خلاصه یکسلامسبزبهاریکافیست تا دلِ تنگمان، به قدری وسیع شود تا همه دوستان و دشمنان، تا همه آن هایی که قلبمان را رنجانده اند در خانه قلبمان نیز جا شوند.

 

 

سال 92 با همه تلخی و شیرینی هایش رفت، با همه اتفاقات که می توانست بد باشد اما خوب بود یا آن لحظاتی که می توانست شیرین باشد اما تلخ و سوزان بود.

 

 

سال 93 در جوار امامزاده ای در دل کویر"اردکان" زیر بارش تندبارانآغاز شد، امسال به لطف خداوند به بهترین شکل ممکن شروع شد، با تماس و تبریک برخی از بزرگانی که حتی به ذهنم نمی رسید، خیلی غافلگیر شدم.

 

 

امسال گرفتنعیدیهای شیرین و لذت بخش مرا به دنیای پر شور کودکی پیوند زد، بین خودمان باشد گرفتن برخیعیدیها خیلی خوشحالم کرد،عیدیهایی مثل یک نقاشی از شیما و مبینای عزیزم، عطر و اسباب بازی های خاطره انگیز به ویژهعیدیهایی که از اعضای خانواده دریافت کردم خیلی خوشحالم کرد.


 

پیام تبریک و تماس برخی از نمایندگان مجلس به ویژه خانم آلیا، دکتر عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، آقای اسفنانی عضو کمیسیون تحقیقات مجلس، دکتر قدیری ابیانه و دیگر بزرگواران مجلسی که با تماس و پیام هایشان بنده را غافلگیر و خوشحال کردند، نیز بهترین اتفاق های امسال بود. 

 

پی نوشت:امیدوارم سال جدید سرشار از صحت و سلامتی و برای همه دوستان باشد.(دوستان این پست مربوط به بهار 93 است که به روز رسانی شده، فرصت ثبت پست جدید نداشتم. ببخشید)



  • باران ***

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی