به رنگ آسمان دست نوشته های یک خبرنگار

دست نوشته های کم و بیش روزانه من

به رنگ آسمان دست نوشته های یک خبرنگار

دست نوشته های کم و بیش روزانه من

مهمونی تسنیم

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۳ ق.ظ
به رنگ آسمان دست نوشته های یک خبرنگار - مهمونی تسنیم

امروز ما تو دفترمون مهمون داشتیم، یکی از مدیران استانی که خیلی هم خوش برخورد بود با مدیر روابط عمومیش اومده دفترمون، بنده خدا داشت درباره مسائل مهم کاری و سوالات ما صحبت می کرد، اما ...

اما من و زینب به عادت همیشگی درحال سوتی گرفتن و شیطنت هستیم، البته الان خنده من و زینب ربطی به سوتی گرفتن نداره، فقط شیطنت هست اینجا؛ اصلا من و زینب کافیه فقط به هم نگاه کنیم، خدایی یه نگاه من و زینب و به هم لبخند زدن معادل صد دقیقه صحبت کردن هست.



  • باران ***

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی