به رنگ آسمان دست نوشته های یک خبرنگار

دست نوشته های کم و بیش روزانه من

به رنگ آسمان دست نوشته های یک خبرنگار

دست نوشته های کم و بیش روزانه من

تمنای وجود

دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۳۰ ب.ظ
به رنگ آسمان دست نوشته های یک خبرنگار - تمنای وجود

ای مهر تو من را دمی از یاد نرفته

عکس رخ تو از دل ناشاد نرفته

از خیرگیِ حُب و تمنای وجودت

جایی تو شنیدی که ز من آه نرفته؟

تا عکس رخت همنفس صبا شد

ایمان من آن بود که بر باد برفته

تا قامت رعنای تو شد الفت قلبم

میل و نظرم سوی چمنزار نرفته

از شعله عشق دلِ لیلی تو چه دانی؟

تا دست تو بر آتشِهیزمنرسیده

یارب تو بسوزان دل فرهاد در آن دم

گر بر دل شیرین، نظری پاک نکرده

باران نکند شکوه ز هجران و جدایی

از مدرسه عشق کسی شاد نرفته

نیمه شب نیمه فروردین 93



  • باران ***

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی